Ett kort och lite shoppning..

Här kommer lite shopping som landade i min brevlåda idag:

stämplarna kommer ifrån stämpelboden och är verkligen helt underbara. Tyvärr måste jag invänta att EZmount kommer hem hit. Beställdes idag, mitt hade tagit helt slut. *s*

Den ena stämpel påminner mig SÅ mycket om min minsta syster Carro och ska verkligen hamna på ett kort eller LO på henne. Måste bara få henne fota i exakt samma läge. *smider planer!*

dsc_0013

Och så kortet som blev gjort för någon dag sen.. Det ska till någon i detta avlånga land.😉 Håller på med ett till kort som ska till en annan tjej i detta land.. ;P Och så har ett annat kort hamnat redan i sitt paket,glömde bort att fota det först.

dsc_0015

Blev väldigt nöjd med detta kortet då jag inte brukar dekorera så mycket på mina kort. Tycker att det är himla svårt!

Mina pysselplaner för dagen är att försöka göra något kort till KIFs CC och brunkullans adventstävling.. Den senare är jag lite osäker på dock om jag hinner. Har inga julklappar och slå in. Sen tänkte jag göra en till LO till min far med.

Får se om jag hinner med allt. *S*

Igår tingade jag med ÄNTLIGEN ett av mina vill ha alfabet(ja jag har shoppat jäkla massa Qk saker på senaste, men jag har börjat inse fördelen med dem på riktigt nu när jag scrappar med)

Och alfabetet som jag pratar om är DISEL!

71253863_1

Samt att jag kände att det var dags att ge efter emot frestelsen att köpa dessa QK dies ifrån Grodans scrapgarden som jag har lustat efter ett tag nu:

rev-0143-simgrev-0152-simg

Och den stora trädgrenen.. :p

Nä nu kurrar magen här, dags för food!

One response to “Ett kort och lite shoppning..

  1. Vilket färgglatt kort, superfint!🙂