Månadens hemliga vän och en till LO!

Idag fick jag världens underbaraste paket ifrån min hemliga vän på pyssel.net!!

Jag fick en ursöt Sarah Kay stämpel, 3d kuddar och ett underbart kort!!

mhv-dec08

Helt underbart va?! *glaad*

Igår så satt jag och pysslade lite fram tvén med. Detta blev resultatet! Måste säga att jag blev riktigt riktigt nöjd. Jag gillar verkligen detta kortet på min syster och mig som små! Gissa vem jag är.😛
dsc_00011dsc_00051

dsc_00041Får se om det blir något pysslat idag med papper.. har redan pysslat med annat mera husligt men mera om det i andra bloggen!

2 responses to “Månadens hemliga vän och en till LO!

  1. SÅ MYCKET FINT JAG HITTAT HÄR!!! =o)

  2. åhhåhh jag tror jag vet vem som är din hemliga vän fast jag är verkligen inte helt säker🙂

    Jättefin Layout du har gjort.. Kram