Dagen pyssel..

Har väl inte varit enormt mycket utan det mesta blev faktiskt gjort igår. Eller ja rättare sagt allt. Men samtidigt är inte dagen över ännu heller.

Visserligen känns det inte som att det kommer att bli så mycket pysslat idag heller. Har istället en mysdag med sambon men mera om det i husabloggen.

En LO blev klar igår som jag faktiskt känner är okej att visa upp. Jag gick lös med stämpeldynor på den indirekt. Fick idéen av Sayurii.

Jag ville hålla LOn rätt enkel och inte för mycket saker på den. Jag vet inte riktigt varför jag stämplade massor av blommor men jag känner bara att de passar.🙂 Jag gillar verkligen teckensnittet på den med (Spanien!) tror att det är Blossom. Känner att jag måste införskaffa det!! 2006 är Chocolate!

dsc_0021

Nästan sak som står på listan är att avsluta ett Grattis kort som jag började med igår och sen avsluta en LO om mig och min syster som små! Har en helt underbar bild på oss båda som små!

Men det får ni se sen när jag är klar med dem.

Tills sist vill jag bara berätta att Majas Vintertid har kommit till Grodans med äntligen! Håll koll på bloggen så kommer där ni kommer hitta alster ifrån DT medlemmarna med dessa urläckra papper inom kort.

Nu ska jag hoppa över till den andra bloggen!😛

Kommentarer inaktiverade.