Ny blogg

Ja jag får börja med att hälsa er alla välkomna till min nya blogg!

Blev hemskt sugen igår att byta över till wordpress efter att jag har under en period sett hur fint Lizas blogg har utvecklas och igår så kände jag att det  var dags. Men sen så orkade jag inte börja och ja nu dagen efter så blev det gjort.

Båda mina bloggar har flyttas över till wordpress.

Har en del kvar här att fixa och trixa med men det kommer.🙂

Mera papperspyssligt då.

Just nu håller jag på med kort till CC på Kort I Fokus och det är riktigt kul. Två kort är redan gjorda.😀 Men de är lite hemliga fortfarande. Men ett DT kort till Grodans bör komma upp imorgon på bloggen i alla fall!

2 responses to “Ny blogg

  1. Spännande med ny blogg! Ska bli kul att se vad du hittar på!
    Hur gör man sånt här egentligen, kommer alla gamla inlägg man gjort med då?

  2. Så fin din blogg blev!