Rea hos Grodans och annat kul!

Till och börja med så måste jag bara berätta att Grodans har just nu 50% rea på alla julpapper och tillbehör! Så ta chansen och shoppa loss!

Den 27 december kommer även något väldigt spännande ske i shoppen! Så glömde inte bort att antingen besöka shoppen i verkligheten eller att hålla koll på webbshoppen.

Igår satt jag och hjälpte Lucienne att lägga in nyheter i webbshoppen och jag måste säga att det är mycket läckert som har kommit in men som också väntar på att komma in!! :p

Tex: Två nya serier av Crate (se bild nedan), distress sticklesarna, rangers vita penna som är så bra, versamark m.m.
crate

Och till sist avslutar jag med ett julkort…🙂

4 responses to “Rea hos Grodans och annat kul!

  1. Vilket fint julkort!!!😀

  2. Hej!
    Vi på StämpelBoden letar efter smultron att trä på vårt strå?
    Kanske kommer du och dina alster bli ett av dem?!
    Vill du veta mer om vår bloggjakt eller bara få lite inspiration?
    Då är du välkommen till vår blogg & glöm inte att lämna ett spår….
    http://stampelbodens.blogg.se
    Kramar från Bloggjägaren Cyllan

  3. Mmm, jag vill ha alla Lemongrassprodukterna, de ser verkligen ljuvliga ut. Klappa på dem från mig tills jag får se dem irl.😉

  4. Underbart julkort. Gillar upplägget och den fina gröna kappan flickan har på sej.
    Kram
    Petra