Lite mera kort..

Äntligen har jag börjat pyssla igen på riktigt. Att bara kunna sitta framför en serie eller film känns så jäkla bra. Om ni ursäktar mitt språk!

Här kommer bilderna i alla fall..






Sen måste jag bara få uttrycka min besvikelse på posten som har slarvat bort mitt
snow day alfabet!!!! GRRR!!

8 responses to “Lite mera kort..

  1. Tack för kommentar och besök i min blogg!!! Trist med ditt alfabete…hoppas det kommer till rätta!

  2. Härliga kort! Jag förstår att du är irriterad och arg över att ditt Snowday försvunnit.

  3. rebecka/bleckvard

    snygga kort!🙂 och nice att ha öppningen där nere jag brukar jämnt ha den på sidan så att man öppnar den som en bok😛
    snygga var dom iallafall!😀

    jobbigt att posten är så slarvig ;/
    http://www.bleckvardsscrap.bloggagratis.se

  4. Åh så fina de var!
    Kramis/LenaS

  5. Hej. Vad är det med Grodans forum? Kanske jul stress? Jag kan logga in sen kommer jag inte längre. Sen har länken, till min blogg Vid min signatur försvunnit. Nu står det bara Karina V Fattar inget. Vet inte om du är rätt person och gnälla till. Men jag tror det. försökte hitta där man kan ändra sin profil men det förgäves. Hj

  6. OJOJ Linda vad du är produktiv,, jaja du har ju mycket att ta igen.
    Jättefina allihop

  7. Tack för den vänliga kommentaren hos mej. Gillar ditt översta kort jättemycket. Men är det sant, har posten slarvat bort ett paket med ett alfabet, då pratar vi ganska mycket pengar. Hoppas, hoppas ”håller tummarna” att det kommer fram.
    Petra

  8. Underbara kort Linda!
    Jag kan förstå att du är arg, det skulle jag också vara!!
    Jag ser att du använd dig av tävlingskitet, det är supersnygga papper och jag ska göra en Lo av dem!
    Kramizar Lene