En vecka kvar!!

Kan ni tänka er att det bara är en vecka kvar tills jag kommer hem igen. Och kommer att ha allt mitt pyssel runt mig. Och sen bara kan sätta mig och pyssla på när jag känner för det och med allt som jag behöver runt mig.

Jag kan knappt tro det. Det känns helt overkligt faktiskt.Nu är det inte enbart ur en pysselsynvinkel men i och med att detta är min pysselblogg så ska jag hålla mig till det.

Och bara för att byta ämne så läste jag på p.net att Biltema tejpen har blivit sämre, vilket är himla synd då den är otroligt bra faktiskt. Jag hade tänkt att köpa ett gäng tejpar nu med. Tror inte att jag har så mycket tejp kvar. Fast iofs jag borde ändå ha en del men ändå. Har ingen koll på detta nu när jag inte har varit hemma på ett par månader. Men mitt otroligt dåliga minne säger mig att det inte fanns så mycket tejp kvar.Plus att jag måste köpa såna tejp på en rullsak. Äh bra förklaring som ni märker.😛 Men de finns på biltema med så jag kan köpa ett gäng såna med ju.Kan ju vara bra att det ha lite sånt hemma oavsett ju.

På senaste har Grodans verkligen fått in en massa roligt nytt med.Tex dessa underbara fåglar ifrån QK, läckra julpapper och en helt del olika kaiserpapper och tillbehör.
Utöver detta är även det nya alfabetet Storybook på gång till grodans.

Photobucket











Utöver detta så har även undermaskinen Slice nått butiken.
Jag har inte själv fått nöjet att testa denna maskin men andra ur DT har testat den och lovordat den.

2 responses to “En vecka kvar!!

  1. Hej Linda! Jag undrar om det går bra att jag länkar till dig. Jag har lärt mig nu och jag tycker att du gör så fina alster. Kramar

  2. Det är verkligen sjukt mkt fint från QK nu!! Jag har helt siktat in mig på storybook!
    Och duu… Det där som vi pratade om som du tyckte jag skulle gjort för längesen.. Som jag gjorde idag.. Jag fick svaret ”jag hoppades att du skulle vara intresserad”😀 Tjohooooooo!!