Inte mycket under solen..

Förutom att jag går runt och väntar på att det ska bli den 25 och sen vidare den 28.
Har inte kunnat pyssla något de senaste dagarna heller direkt. Måndags var jag för trött efter jobbet samt att jag satt och pluggade här hemma framför datan och sen igår var det jobb till nästan halv 6 och därefter plugg. Men jag har beställt en del rolig pyssel hos Grodans scrapgarden, Brunkullan och Stellas.se.
Blev faktiskt inte så mycket stämplar utan det blev mest CS och mönstrat papper. Sen blev det ett par 4*8 alfabet och Jolly setet.
Det ska bli otroligt kul att komma hem till dessa läckra paket. Längtar redan massor!!😛

Så får vi hoppas att jag sätter igång och pysslar på riktigt sen med. *S* Men det tror jag nog att jag gör. Jag känner ju redan hur mycket jag saknar den här delen av livet. Innan var det ju nästan en daglig del av mitt liv. Nu är mera var fjärde vecka som det blir något.

Men iofs är detta ju inte så konstigt alls utan det är ju så det blir när man har mycket i övriga livet och inte är hemma. Det blir inte samma sak att sitta här som det blir att sitta hemma.

Men det blir nog bra ska vi se!

One response to “Inte mycket under solen..

  1. Articsisters are:

    Hej hallo!

    Onsdageftermiddag kändes som en bra dag för en blogrunda. Hoppas allt är gott med dig och att du börjar ladda för första advent.

    Du kommer att pyssla så småningom. Ge icke upp.

    Jag har gjort en kalender till ett projekt, med det menar jag att jag tillverkat en liten svensk med en bild för varje månad och med röda söndagar. Den är enkel men funktionsduglig. Du kan hämta hem den från min och systers blog. Det ligger med ett a4-blad med alla månaderna (bara att skriva ut – klippa och använda) samt en png-fil för varje månad.
    Du hittar den på;
    http://www.articsisters.blogspot.com

    Skriv gärna en kommentar så blir vi glada.

    Lisbet