Inget pyssel gjort..

Ja jag hade planerat att pyssla igår men jag hann bara inte med det.
Utan det blev plugg för hela slanten. Men samtidigt var det väldigt bra för att jag avklarade en uppgift till i skolan. Men mera om detta i den andra bloggen.

Just nu känner jag bara att jag vill hemskt gärna pyssla. I helgen som var vi hos min mormor, och vi gick genom hennes fotografier ifrån när hon var liten. Vilket var helt underbart.
Det är så mycket ifrån såna kort.

Så jag fick ett gäng av dem och de ska skannas in så att jag kan scrappa med dem. Tänkte att jag skulle använda dem till mormors julklapp som ska bli ett album.
Blir väl inte klar till jul men jag kommer ändå inte att komma upp till jul riktigt så det blir senare i jan så jag borde hinna om jag sätter fart direkt när jag kommer hem.

Just nu har jag mest en swpp ifrån grodans liggande över mig men det får jag ta i helgen. Nu ligger jag ju relativt bra till så.

Jag är bara rent allmänt pysselsugen alltså.😛

Fast jag ska inte klaga.. Jag kommer att ha mycket kul att se framemot hemma.😛 Massor med nytt och kul!!

2 responses to “Inget pyssel gjort..

  1. Hej!

    Tack för besöket i min blogg! Hoppas du fått pysslat lite nu🙂

    Visst är det kul att titta i gamla album, problemet är bara att jag brukar få för många ideér :-))

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Ingela

  2. Misspyssel/Cecilia

    Tack för din kommentar, Hur går det för dig och ditt pyssel?
    Kram