Nytt under solen?

Jag har i alla fall pysslat men jag hann inte fota det innan jag la det på lådan.
Skulle iväg snabbt så.

Kortet blev helt okej med tanke på hur lite saker som jag har här. Får väl se vad mottagaren tycker om det.

Känns som att det börjar bli svårt att göra riktigt bra saker utan alla en saker runt en.
Nu menar jag inte bara ”lyx” saker som ens stansmaskiner och sånt. Utan kanske mera saker som ens bra saxar, ens bra klister och lim. Mera papper allt välja på. Ens stämplar.

Gud ja, jag saknar nog allt faktiskt. (nu pratar jag inte om de riktigt viktiga sakerna som min älskade sambo och vår älskade hund och resten av familjen i skåne. De är ju självklara!)

Ska bli riktigt skönt att få komma hem faktiskt och sen få pyssla lite på riktigt.

Igår blev jag med ägare äntligen till ett studio klassisk. Den har jag velat ha riktigt länge. Så det är jag riktigt glad för. Jag kan dock inte testa den just nu. Utan det får vänta tills jag kommer hem. Men den som väntar på något gott som man säger? *S*

One response to “Nytt under solen?

  1. Grattis till Studiot.🙂 Jag förstår att du saknar dina pysselsaker, ibland känns det som om man blir halvt tokig om jag inte får tid till att göra det jag kommit på. Men din tid kommer.😉