Tid, tid åter tid..

Nä här har det inte blivit pysslat något alls på ett tag igen.

Har inte haft tid eller möjlighet direkt heller. Jag skulle igår på pysselträff men jag avbokade det pga av att jag inte hann med.

Jag har fått en beställning på ett kort vilket känns båda kul men samtidigt lite skrämmande.
Inte så mycket pga av kortet utan mera pga av helheten. Det känns inte riktigt som jag kan göra kort längre.

jag har tappat så mycket känns det som.. Äh detta är bara så typiskt mig just nu.. Känslor som gör att jag inte riktigt vågar ta ut svängarna helt och sen bli nöjd med det som jag gör.
Som faktiskt inte är så dåligt som jag ofta vill tro.

Får se om jag drar fram något lite senare. Och kanske ska jag försöka fota det med.
Kan ju vara skönt med en liten paus.

Kommentarer inaktiverade.