Blev lite pysslat igår..

Igår satt jag mig faktiskt och pysslade lite grann. Efter att ha pluggat hela dagen så ansåg jag att jag förtjänade en paus. Det blev ett kort till min mormor och med de OA papper som jag fick i WGA av Tettiz innan jag åkte.

Det märktes verkligen dock att jag har legat av mig och kortet blev väl så där bra. först och främst så saknar jag ju alla mina verktyg och saker som man har tillgängligt hemma. Nu blir det ju mest en slags nödlösning. Men men. Det gick ändå liksom. Och kortet läggs på lådan idag eller imorgon. Mormor blir nog glad ändå

Plus att jag gjorde ett halvklart kort med till min farmor. När jag kan avsluta det får vi se.
Men det var ändå kul att få sätta sig ner och bara hålla på med igen. Och med något som inte har med skolan eller jobbet att göra. Det var himla länge sen sist.
Tyvärr kan jag inte visa upp något för er just nu. Men det är som vanligt ungefär ju.

Annars har jag märkt att jag har börjat längta efter lite nya mönstrade papper. Känns som att mesta som jag har är gamlat. ä

Har lagt en beställlning så lite nytt är på igång.

Plus att jag tänkte shoppa för en skön slant hos grodans med när jag kommer hem.
Har sett att de har fått en hel del läckra julpapper och chipbords med som jag är grymt nyfiken på.

Ska bli riktigt skönt sen att komma hem faktiskt!

3 responses to “Blev lite pysslat igår..

  1. Vad roligt att du hunnit pyssla lite iaf.

  2. Hej!

    Jag har smitit från allt och är ute på bloggrunda från bloggen; http://minbloggrunda.blogspot.com/. Sprid den gärna till andra.

    Det var länge sedan jag tog mig tid att riktigt surfa runt. Jag har till sist scrappat lite papper och gjort några bokmärken och post it – lapps album.
    Välkommen in till mig och titta;
    http://articsisters.blogspot.com/

    Ha det bäst

  3. Kommer du hem snart? Vill ju se bilder på dina pysslade grejor, varesig du är nöjd eller inte!🙂