Här var det länge sen jag skrev..

Beror nog mest på att jag inte har pysslat något alls heller.

Ni som följer eller kanske jag ska säga följde bloggen tidigare vet nog hur ovanligt det är för mig.
Jag som brukar pyssla varje dag oftast.

Men nu har tiden verkligen inte funnits men de senaste två dagarna har jag verkligen känt mig sugen. Jag sa först att jag skulle pysslat igår men det blev inget av.

Får se om jag orkar pyssla något när jag kommer hemifrån KB där jag sitter just nu.
Vilket konstigt nog har blivit de ändå gånger då jag verkligen sitter framför datan.

Ja mina föräldrar har data men jag kommer inte för mig att sitta där liksom. Finns så mycket annat att hitta på ju.

Plus att jag har varit sjuk vilket gjort det ännu värre.

Men nu ska vi se om det inte blir något pysslat ikväll. Får återkomma med det i sånt fall!🙂

Och tack alla som länkar till mig.🙂 Jag lovar att jag ska länka tillbaka till er när jag får lite tid över bara.

Ha det bra nu över till andra bloggen…

Kommentarer inaktiverade.