Med i tidningen och hej då på ett tag..

Ja först och främst vill jag bara visa att artikeln om Grodans scrapgarden äntligen har kommit upp på nätet och in i tidningen!
http://www.sydostran.se/index.68494—1.html

Var riktigt kul att vara med om det hela!😀 Och jag blev rätt nöjd faktiskt med bilden på mig oxå. Känns som att det kunde varit värre. *s*

Ja och så blir det dags att säga hej då här med. Åker om en timme till tåget för att åka vidare upp till sthlm.

Mina dagar kommer att fyllas med jobb, lite mera jobb, plugg och lite mera plugg. *s*
Någonstans där i mellan kommer jag att försöka umgås med familjen.

Men det kommer att löna sig i slutändan för jag kommer att komma hem med en kamera!😛 En helt egen systemkamera och liiite extra pengar tom!😛

Ha det bra alla!

3 responses to “Med i tidningen och hej då på ett tag..

  1. Åh, nu är du ju kändis!😀
    Jo förresten, det blir en träff på söder den 18:e oktober. Kolla forumet och anmäl dig nu när du ändå är i El Stockolmo.
    Kram Dolores

  2. Hoppas att du får det bra i Sthlm. Kika gärna förbi i min blogg:
    http://amispyssel.blogspot.com/

  3. Hej Linda.
    Du har en Award att hämta i min blogg.
    Kram Lene