Lite smått ångest..

Ja som vanligt får jag smått ångest över tanken på vad jag ska ta med och inte ta med till Stockholm i pysselväg.

Jag vet ju med mig att jag inte använder hälften av vad jag tar med så jag ska inte släppa med massor. Det har jag redan sagt till mig själv och denna gången ska jag lyssna. Men samtidigt har jag svårt att låta bli att ta med mig saker och då växer lista bara mer och mer vad jag ska ha med eller rättare sagt över vad som vore bra att ta med. Ja ni inser mitt problem.

Saken är bara att jag bara ska ha med EN väska denna gång, en bag. Mitt största problem just nu är väl ärligt talat inte pyssel utan alla skolböcker som jag måste ha mig med upp. Är väl upp i runt 10 stycken just nu. *suck* Och alla som har pluggat på högskola inser att det inte är några pocketböcker vi talar om då heller. Men detta hör inte direkt hemma i en pysselblogg så vi lämnar det här hän.

jag tror att jag enbart ska ha med mig lite mönstrat papper, dekorationer och ett par stämpelark med. (clearstamps), en stämpeldyna och ett akrylblock och copicsarna. Det får räcka.

Vem tror att jag kommer att komma hem med lika mycket tillbaka? *asg*

Kommentarer inaktiverade.