varit duktig idag

Idag har jag varit riktigt duktig och genom alla julkorten som ska upp till stockholm och stämplat på mitt namn och kontakt uppgifter på baksidan.

Jag är verkligen världs sämst på att göra detta. Vilket de flesta som har fått kort av mig kan intyga. trots att jag har en jättefin stämpel som är perfekt för detta. Men jag har nu lagt fram den så att jag ser den så att jag verkligen ska börja göra detta.

Idag ska jag med ner till grodans, är min DT onsdag och trots att det blir himla stressigt så måste jag verkligen vara där nere till klockan 6. Jag tänkte mest sitta och färglägga lite motiv och stämpla lite motiv med som finns där nere och kanske inte göra så mycket annat så sätt.
Mycket för att jag inte hinner släppa ner mig allt och sånt om jag ska hinna äta innan jag går ner med.
Har chatt med skolan mellan 4-5 så som ni märker blir det tajt! Men det ska bli kul i alla fall.
Det brukar ju vara det där nere.

Sen har jag börjat fundera på vad som ska med till sthlm och inte.. jag vet bara att jag inte ska ha med för mycket saker. De blir ändå inte använda och ja jag har en tedsen att komma hem med mycket ändå. Så därför är det ju bäst att inte ta med sig så mycket direkt.
Får nog bara bli en stämpeldyna, ciao pennor och stämpelpapper, akrylblock och 2-3 clearstamps kit ifrån hero arts. Resten kan jag köpa efter behov i sthlm.

Det blir nog lagom, så har jag något att göra i alla fall!🙂

Idag fick jag en urfin WGA av tettiz med så jäkla läckra papper ifrån October Afternoon! WOW säger jag bara. Måste bara införskaffa flera av dem.

Och så slog jag äntligen slag i saken och köpte Studio classic idag! Ska bli så kul att äntligen få det! Jag har varit väldigt nära flera gånger men nu gjorde jag det! *glad!!

Plus att jag har fått ett trevligt erbjudande som jag tror att kommer att passa mig väldigt bra.
Och trots min kamerabrist så verkar det som att jag kommer få vara med på ett hörn.😀
Om det går att genomföra så känns det som att det kommer att bli väldigt bra.

Nu ska jag så smått börja förbreda mig på chatten med skolan men först över till den andra bloggen.

Kommentarer inaktiverade.