Mitt kort till månadens korttävling på Grodans forum

Är gjort efter dessa ”krav”.

Jag vill att ni ska använda er av detta när ni göra ert kort:
*En svart stämpeldyna
* En färgad (valfri färg) stämpeldyna
* En embossningdyna (vilka dynor som går att embossa med kommer ni att hitta här eller fråga i tråden) eller watermark beroende på vad ni har för något.

Utöver detta vill jag att ni ska använda prima/youdoo blommor på ert alster, då jag själv är så dåligt på detta så vill jag ha lite nya idéer på hur de används på bästa sätt. (det behöver självklart inte vara just blommor som finns i affären men det är lite tips på dem)

Färgerna på denna tävling ska gå i höstens färger. Murrigt med andra ord!

Som ni märker missade jag den sista raden i min egna tävling.😉 Får skylla på att min hjärna är totalt inställd på att göra julkort. *s*


2 responses to “Mitt kort till månadens korttävling på Grodans forum

  1. Jag har tittat runt i din blogg och hittat en massa inspiration. Du gör väldigt vackra kort.
    //Karina

  2. Jättefint kort.

    //Susanne