Flera vackra ord om stampin´up dynorna och lite bilder..

Vi börjar med lite bilder på LOs som jag har gjort de senaste dagarna. Den ena känner ni igen ifrån ett par inlägg neråt men då var den inte klar. Bilden är ja dålig men jaja.. Jag börjar känna mig som en bandspelare som har fastnat. *s*

Den sista LO:n kommer jag troligen att med tiden sätta någons slags rubik på men jag är lite riktigt säker på vad det ska stå så det får vara.

Men jag gillar verkligen att använda mig av stämplar i ”scrappet” med. Det gör verkligen mycket för mig.








Och nu åter till stämpeldynorna.

Åå jag kan bara inte släppa dem, jag är bara så nöjd.
Måste verkligen införskaffa flera. Kommer dock att bli
svårt att bestämma sig för vilka dock, jag vill gärna ha allt när jag fastnar för något.
Och de finns liksom en jäkla många färger med.

För er som inte vet hur dynorna ser ut så ser de ut så här:
Lånad bild:
Som ni ser är de väldigt stora, vilket jag verkligen avgudar. Jag föredrar en för stor dyna emot
en liten. Men det är nog mest en smak sak helt enkelt.

Och så är jag riktigt glad i att locket sitter ihop med dynan. Vilket gör att det inte blir några lösa delar att hålla reda på.
En kul sak med är att det finns båda vattenbaserad pennor (inket till dynorna om jag inte minns galet) och cardstock i samma färger som dynorna. Vilket gör det lätt att matcha med.
Humm jag börjar låta som en försäljare för dem..😛 Vilket jag inte är. Men de var verkligen så där bra som jag trodde. Vilket gör mig så glad!

De passar väldigt bra ihop med copics vilket är ännu ett plus.

Ja kort sagt, jag är kär! *s*

Nä nu ska jag fortsätta pyssla lite grann. vill gärna få ihop minst 30 julkort i alla fall
till sthlm. Har just nu 19 ½.

På återseende!

One response to “Flera vackra ord om stampin´up dynorna och lite bilder..

  1. Fina kort!!🙂

    Vilken härlig energi du har i din blogg!
    Känner kreativiteten ända hit!!

    kram
    Kicki
    http://blogg.aftonbladet.se/8948/