Scrappar och pysslar vidare..

Idag fick jag den goda nyheten att min data var lagad!😀 Sambon skrämde mig rejält med att först säga att den var sönder för evigt och att inget gick och laga. För att sen be mig att gå och kolla på skärmen som var konstig.😛 Men näää det var inget fel på den utan allt var som det skulle!
Så ni kan gissa hur lättad jag är!

Men nu vidare till pysslet. Idag har verkligen gått i pysslets tecken.. (ja förutom liiite annat men det tar vi i den andra bloggen). Jag har pysslat 5 stycken kort idag varav 3 är julkort.😀
Behöver få gjort lite julkort ju så att jag kan ta med till sthlm. Jag har ännu inte så många men jag stressar inte heller. Det får bli gjort eftersom jag hinner med.

Jag har inga bilder denna gång dock.. Får se om det blir några.. Är verkligen inte kul att fota utan en riktig kamera. *dubbelsuck*

Jag sa ju att jag skulle återkomma till stampin up dynorna och jag måste verkligen säga att jag är KÄR! De var allt som jag trodde och lite till, jag har tom bestämt mig för att sälja av mina Adriondack dynor till förmån för stampin up dynorna. Jag har lite svårt att motivera för mig själv trots att jag älskar stämpeldynor att ha 4 sorters vattenbaserade dynor här hemma. Och så har jag inte ens platsen för det. Så nä de får flytta!🙂 Om någon är intresserad av 12 dynor för 420 kr med frakten så hör av er. Jag kan ta dem med till sthlm om någon skulle vilja det med. Jag åker upp den 24 september.

Nä nu ska jag fortsätta pyssla efter att jag har uppdaterat den andra bloggen och Grodans blogg med min andra artikel om stämpeldynor.😀 Titta gärna inom och glöm inte bort att delta i korttävlingen som hör ihop med artikeln! Som vanligt är det finfina priser, 200 kr i presentkort i första pris och ett 75 kr för andra pristagaren. Och så finns chansen för att bli Gäst DT en månad med.

Och så har det kommit in massa läckra nyheter till grodans shopp med. Som tex 2 meter pärlfloss för 9 kr och en massa julpapper och tillbehör!

Kommentarer inaktiverade.