Pysslar vidare i sorg..

Igår gick min jäkla skit dator sönder, visserligen var det väl rätt väntat. Den har varit extremt dåligt på senaste. Men jag hoppades att den skulle hålla i ett par månader till ändå.. Äh jag fortsätter detta på min andra blogg för att hålla den enbart om pyssel.

Jag gjorde en LO som min syster ska få. Den blev väldigt bra faktiskt. JAg kan inte lägga upp någon bild på den ännu.. Men syrran har lagt upp en bild på den när den var nästan färdig i sin blogg. Och fotot på henne är riktigt fint med!
Så jag lånar den:

Håller på med en till min andra syster med just nu men den är inte klar alls så det får avvakta.
Men jag tror att den blir lika bra minst!
Har lite svårt att bestämma mig för en titel bara. Men jag tänkte lägga lite mera text på den.

Får se hur det blir. *s*

Borde väl göra lite flera julkort i grunden, köpte ju ett par nya papper ifrån grodans som passar väldigt bra till det och ett par riktiga julpapper med. Vill ha med några flera till sthlm ju.

Ska se om jag får några gjorda nu när jag sambon är borta och trixar med min data.

4 responses to “Pysslar vidare i sorg..

  1. Riktigt fin Lo!!!! Du börjar bli grym på det oxå!

  2. Oj, det var SusanneSj som skrev kommentar innan, slant på tangenterna ; D

  3. Inte kul med kraschade datorer.

    Fin LO.

  4. Jättefin LO, kul att du börjat scrappa också!
    Ang. Pyssloteket så fanns där inte överdrivet mycket stansar. Det fanns cirkel (ca 1″), stor gran, mega löv, mega kvadrat, mega ballong, två-tre olika tags (ca 5x3cm kanske?)samt blandade i både mellan och mindre storlekar. Hon hade även Fiskars bårder, både raka och runda.
    När åker du till Stockholm?
    Kram Dolores