Mera på gång..

Under de senaste dagar har jag varit inne i ett riktigt LO stim. Har gjort 3 stycken totalt.😛

Har verkligen varit så skoj!

Tänkte visa upp ett par här i alla fall. Trots dåliga bilder, ni har nog börjat vänja er.
Nu ska ni inte tro att jag har slutat göra kort, det har jag inte gjort.

Jag varvar lite med dem. Gjorde ett höstkort till swappen som jag startade upp på pyssel.net igår och blev riktigt nöjd med den faktiskt. Gjorde den efter en skiss ifrån scrapbooking m.m. följde inte skissen slaviskt men jag tycker ändå att man ser att jag har gjorde kortet efter den.

Pga av att jag har börjat scrappa med (känns lite konstigt att säga det) så har jag insett fördelen med mera scrapinriktade stämplar.
Vill gärna ha lite busigare stämplar som man kan färglägga med. Ska se vad jag kan hitta för kul och visa upp lite senare.

Idag kom äntligen mina stampin up saker! Jag har verkligen längtat efter att testa deras stämpeldynor! Ska bli kul! Jag beställde fem dynor, en cutting mat sak (kommer inte ihåg vad den heter) som man kan skära ut cirklar med och en versamark refill!😀

Och så kom min copic ciao med!!😛 Nu saknar jag inte många färger! Ska gå genom dem med lite senare. Troligen nere på grodans, ska ju ändå dit idag.

2 responses to “Mera på gång..

  1. Tjenare!
    vart shoppade du dynor o pennor?😀 dyrt?
    snygga kort😀

  2. hej
    var har du beställt stampin´up padsen, jag skulle också vilja testa dessa dynor. Hoppas på att du gör en ”recension” i din blogg.