Det fortsätter pysslas på för fullt.

Vissa saker kan jag inte visa upp ännu och vissa saker vill jag inte visa upp som sagt tidigare utan riktiga bilder. Men jag pysslar verkligen på rätt bra just nu. Och lite annorlunda emot hur jag brukar pyssla vilket är jäkla kul!😛

Jag tänkte i helgen om jag hinner mellan läsningen i min skolbok, välja ut lite bilder som ska framkallas.
Vi kan visserligen skriva ut bilder hemma med men jag har inget fotopapper hemma.
Måste ta och köpa den senare.

håller just på en till LO eller ja började på den igår. Har inte kommit så långt direkt. *s*
Men det får ta sin tid.
Och så gjorde jag ett kort som inte heller är klart. Men som jag än så länge är riktigt nöjd med.
Måste mest komma på någon text till den.

Men än så länge visar jag upp några julkort som jag har gjort under veckan.






Gillar verkligen rutorna alltså, det var väldigt kul att göra så där.

Och så har jag skrivit en artikel till Grodans blogg som kom ut idag.
Som handlar om stämpeldynor.😛
http://scrapgarden.blogg.se/2008/september/forsta-delen-i-en-artikelserie-om-stampeldyno.html

Och så måste jag tacka Christel på riktigt här på bloggen för den underbara PIFen som jag fick av henne! Tusen tack!

jag ska del ut en PIF snart med här men jag känner att jag avvaktar lite grann. Det är så mycket just nu och risken är att det bara blir liggande då här hemma.

Nu ska jag åter till skolboken.

4 responses to “Det fortsätter pysslas på för fullt.

  1. Gillar rutorna skarpt🙂 Kanonfina kort.

  2. Snygga kort! Gillar det blåa, det är bara så underbart!

    Tack för din kommentar i min blogg Linda! Den värmde1
    Kram Lene

  3. Du har en liten skyddängel att hämta på min blogg!

  4. Vilka fina julkort, så enkla men ändå så fina!!! Gillar också att använda mig av min fyrkantspunch….