Mera prat..

Ja under veckan så har det faktiskt blivit gjort två stycken LOs som jag är riktigt nöjd med.🙂

Ska se om jag kan få dem fotade nästa vecka, vill helst bara visa upp dem på bra foton så att man kan se vad det är. *s*

Men jag har verkligen fastnat för det. Och det passar min sinnestämning just nu med LO:s med. Det kräver så pass mycket av mig att jag inte hinner att tänka genom annat. Plus att jag får en orsak att faktiskt komma ut med och sitta en stund utanför huset väggar.

Just nu spyr jag mest på min pysselhörnan. Jag måste verkligen få ett ryck och städa genom den grundligt. Men samtidigt är det så jäkla mycket som behöver göras.. Äh nu skulle jag inte svammla om sånt här. Det är faktiskt inte meningen. Jag ska försöka ta mig ikragen imorgon och gå genom hörnan här hemma och sen om det inte kan bli bättre.

Glöm inte bort att besöka grodans scrapgardens forum för att delta i måndstävlingarna som just har kommit upp! Med fina priser och chans att bli Gäst DT för en månad!

Och så har det kommit en massa läckerhet till shoppen med som tex pärlfloss, knappar, julpapper ifrån MM och QK alfabeten för 269 kr har kommit in igen med. Kort sagt massor som får en dreggla!😛

One response to “Mera prat..

  1. Det ska bli spännande att se dina LO´s sen.
    Kram Dolores