Denna helgen..

Har först och främst gått i funderingarnas tecken men mer om detta i min andra blogg. Att jag ens nämner det här beror på att det tyvärr innebär att jag missar en del pysselrelaterat men jag har bara inte råd att tacka nej till detta. Det går bara inte.

Men utöver dessa tråkigheter (eller ja tråkig och tråkigheter, i slutändan gynnas jag ju av det själv.😛 )
Så har jag funderat en jäkla massa på min pysselhörna. Än en gång börjar jag känna att sakerna växer för mycket för kort och jag har ingen bra ordning. En del av mig skulle vilja riva ut skiten, sälja hälften och bara spara det som är verkligen, verkligen viktigt*. Köpa lite hyllor som jag kan sätta på mitt skrivbord. Och sen ordnar upp det. Just nu känns det som att allt käver mig istället.

Jag blev väldigt insperierad av hattifnattis hylla som hon har pennor och annat i.😛 Kanske tåls att liftas av.

Annars så har jag börjat scrappa med, är nog dags att inse det. Igår blev en LO halvklar. Är bilder ifrån spanien. tyvärr har jag glömt vilken stad det är. Men därför är det tur att mor och far min finns. ;P De har mycket bättre minne när det gäller sånt här.
Mitt främsta mål just nu är att scrappa klart Mayas album som är riktigt mini, och sen starta på ett nytt 12*12 till henne och sen 1 eller flera 12*12 för alla våra spanien bilder.

Måste bara hitta lite papper som ger en lite ”medeltid/österlänsk” känsla över sig.

Ska bli riktigt kul. Och sen tänkte jag försöka hinna göra ett album med bilder ifrån mormors gömmor med. Där kan man nog hitta en himla massa kul!

One response to “Denna helgen..

  1. Åh, vad kul att du börjat scrappa oxå!
    Ska bli spännande att få se dina alster!
    Kramiz