I love your blog..

Denna ursöta utmärkelse fick jag ifrån duktiga Dolores!

1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls you’ve nominated.

Nu börjar det svåra jobbet att ge den vidare, det finns ju så många som jag vill ge den till.

Jag börjar med Alex och Sarah, det är kul att få läsa om deras vardag och ta del av deras tips som den icke klädintresserade storasyster nog behöver massor av enligt dem. *s*

Sen lite pysslare som vars bloggar jag gärna besöker. Cajabas blogg besöker jag regelbundet och det är alltid titta på hennes fina alster och riktigt fina foton.

Eleocharis blogg är också en ständig favorit hos mig. Jag gillar hennes stil på kort och sen råkar vi ofta vara svaga för samma slags stämplar.😉

Liza är med tjej som jag har fastnat mycket för både, hennes pysselblogg och hennes husliga blogg är alltid lika kul att läsa. Plus att jag är glad att jag har lärt känna henne lite närmare med.

Ytterligare en person som jag är glad att jag har lärt känna är Inger. Hennes underbara kort och hennes glada sätt gör det en fröjd till att känna henne. Alltid lika kul att prata med henne på msn.

Lena tillhör också en av dem vars bloggar jag ofta återkommer till. Hon visar ofta upp en massa vackert!

Och så gör jag en fulning och lägger till resten av DT team på grodans vars bloggar ni hittar till höger.
Det finns en himla massa talang där som gör att man suckar djupt av avund!😀

5 responses to “I love your blog..

  1. Tusen tack! Så otroligt glad jag blev av dina fina ord!
    Stor kram!

  2. Drunk At Vouge

    awesome😉

  3. Tack så mycket!!! Blev riktigt glad!!!

  4. här finns massa fint😀

  5. Tack för utmärkelsen!!!😀