En liten uppdatering

Jag har verkligen inte hunnit med att skriva här på senaste.
Har varit fullt upp med skolan de senaste dagarna. Men väldigt postiva saker så jag är väldigt nöjd ska jag säga. Men mera om detta i min andra blogg.

På pysselsidan av världen så håller jag just nu på väldigt mycket med embossning. Ska ju hålla en kurs på det nere hos grodan den 19 september om jag inte minns fel just nu.

Så jag vill göra lite kort som jag kan visa upp vid kursen på hur man kan använda det.

Just nu är det mest bakgrunder som jag har gjort men ack så kul det är.

Jag måste hitta någon bakgrundstämpel med stora runda prickar på. Har börjat se fördelen med sånt på senaste.

Inger och jag köpte ju ett stämpelark med clearstämplar med lite olika ”mönster” som verkligen öppnade mina ögon för det på nytt.

Här kommer de två korten med.




Blev två julkort men jag känner att jag måste ha lite klart innan jag åker till sthlm i slutet av september så mina kära föräldrar kan lägga ut lite på sina jobb sen.

nu tillbaka till skolböckerna och sen är dags att äta innan jag ska ner till grodans.

Till sist glöm inte bort månadstävlingarna hos Grodans scrapgarden.
Så bli medlem på forumet och testa på lyckan!

Kommentarer inaktiverade.