DT kort tillsammans med lite äldre kort

Idag var jag nere hos Grodans och pysslade med Katta! Det var helt underbart att komma hemifrån och bara sitta och pyssla. Och så var det som vanligt kul att besöka affären igen.

Var en hel del kul att titta på.

Köpte lite papper och ett stickers alfabet som jag blev riktigt förtjust i. Får nog köpa flera av den.😛

Fick samtidigt ett riktigt rejält DT paket att sätta tänder i! Var helt underbart och riktigt min stil med samtidigt som det var en lite utmaning då jag inte brukar använda glitter papper.

Blev två kort av det än så länge och så håller jag på med ett kort till här hemma.😛

Dessa två korten blev gjorda nere på grodans.



mönsterpapperna är ifrån det otroligt läckra All dress up, glitter stack som finns i shoppen.

Även CS:et finns i shoppen, stämplarna är dock privata och blommorna med.

Bokstäverna är Sticker Puffy Alpha Black som med finns i shoppen.





Och så lite äldre kort som jag visat upp tidigare men med bättre bilder























One response to “DT kort tillsammans med lite äldre kort

  1. Tjusiga kort!
    Vad bra att du var nere i affären och ”tog hand om” Katta!
    Ser fram emot att få se fler Dt kort. (fick samma paket som dig men har lite svårt att skapa med dessa papper) give me some inspiration please!