Jag har blivit utmanad av Christel.
Regler:
Svara på frågorna och skriv ner svaren i din blogg.
Välj ut 6 personer som du vill veta mer om och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på frågorna.

Ja ha, då kör vi:

5 saker som fanns på din Att göra lista idag?
1. Avsluta mitt arbete om antiken
2. Baka lite bröd
3. Se på film och pyssla lite
4. Rensa upp lite här hemma..
5. Gå ner till grodans och sen vidare till bion..

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Jag var 13 år gamla då och bodde hemma då. Gick i högstadiet och gjorde
nog det mesta som 13 åringar gjorde. *s*

Ställen du bott på?
Jag har bott i Solna på två olika ställen
och tre ställen i Bromölla.

5 saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Betala min och min sambos csn skulder och kunna plugga på utan att bry sig om pengar.
2. Köpa villa och bil, ta körkort och annat som ger ”vuxenpoäng”.😛
3. Ge pengar till min familj
4. Fixa mig ett riktigt pysselrum i villan som vi skulle köpa..
5. Shoppa? *s*

Japp, det var lite om mig.
Nu skulle jag vilja veta mer om:

Cajaba
Morellen
Tinto
Inger
Alien bling
Syster yster

One response to “

  1. Ooooooooooj, vad svårt *skratt*