Vad är nytt då..

Ja inte jättemycket sen sist jag uppdaterade. Jag sitter just nu och är faktiskt lite sugen på att scrappa. De som känner mig det minsta är nog väldigt förvånad.. Jag brukar inte alls vara det eller ens tänka på att scrappa.
Men jag skulle nog vilja göra något med semesterbilderna ifrån Spanien förra året och kanske göra klart Mayas lilla album.

Fast ja kort är ju roligare att göra så. *s*

Plus att jag som vanligt trots att jag försöker låta bli tänker på vad för systemkamera jag ska
köpa.

Jaja det är typ 2 månader kvar tills dessa så jag hinner nog ändra mig miljoner gånger.

Nu är det dags att börja med mat här. Magen kurrar.

Höres!

One response to “Vad är nytt då..

  1. Hej i sommarmorgonen
    Har inte haft tid att surfa runt men tänkte titta lite på din sida och önska dig en underbar fortsatt sommar.

    http://www.digiscrapp.blogspot.com