kort..

Inte för att bilderna blir bra men ja det är det enda valet som jag har just nu.

Photobucket - Video and Image Hosting
Gjort efter Tintos fina kort! Materialet finns att köpa hos grodans scrapgarden. (utan bandet,stämpeln och det utstansade som är privat)

Photobucket - Video and Image Hosting
Materialet finns här med att köpa hos Grodans utan stämpeln.

Photobucket - Video and Image Hosting
Ett sommarkort, andra gången som jag använder puncihella (med stor risk för felstavning!)

Photobucket - Video and Image Hosting
Ett tack kort som ska gå iväg i veckan till någon…😛

Lägger till lite äldre kort ifrån veckoutmaningarna hos grodans.

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Detta kortet blev jag extra nöjd med.
Synd bara att det inte alls framgår på bilden. Har först gjort bakgrunden med en sminksvamp och två adirondack dynor. Sen embossade jag trädet med distressEP och sen stansade jag ut det hela med nesting dies. Både själva motivet och sen ringen runt om i CS.

Glöm inte nu bort att besöka Grodans forum för att vara med i månadstävlingarna med fina vinster och chans till Gäst DT skap!

One response to “kort..

  1. Ooooh, jag är liftad, gud så roligt!😀