Jag har tagit ett beslut som verkligen känns rätt..

Jag trodde i grunden att det skulle vara svårare. Men efter varje beslut som jag har tagit som går åt detta hållet så känns det bara rättare och rättare.
Jag kommer säkert inte att släppa det hela rätt. Men jag vill gå tillbaka till att bara vara Linda igen.
Även om jag trivs i mina andra roller så behöver jag just nu en paus.

Inte blabla Linda, hmmm Linda eller så vidare. Bara Linda, inte ha något sånt ansvar på mig längre.

Så här svamlig brukar jag inte vara riktigt men jag känner bara att jag vill säga det.
Just nu är det väldigt tyst på bloggen men jag har svårt att uppdatera märker jag utan bilder. *s* Men jag ska försöka skärpa mig lite grann ändå.

Grodans DT grupp har börjat med tävlingar som pågår i en månad där man kan vinna fina priser plus ett Gäst DT skap!
Så ta och bli medlem.
http://grodansscrapgarden.egetforum.se/

Nu ska jag tillbaka till pysselbordet!😀 V

Kommentarer inaktiverade.