Dagsarkiv: 12 juni 2008

De senaste dagarna..

Har varit rätt upp och ner. Det är mycket som har skett, både negativt och positivt.
Det är båda kul samtidigt som det tar en del på krafterna.

Men det har blivit en del pysslat i alla fall.
Jag har gjort en del ”enklare” saker i stilen.
I förra veckan så var jag rätt ”orolig” över att jag inte dekorerar mina kort tillräckligt.
Men jag insåg efter ett par försök att dekorerera mycket att det inte är min stil.
När det handlar om mig själv så föredrar jag enklare kort.

Nu kan jag ju inte visa upp något men det kommer senare någon gång.

Utöver att pyssla igår så städade jag genom min CSställning. Jag hade verkligen mycket mera
CS än vad jag trodde. jag saknar bara vitt och svart faktiskt.
Och lite färgstarka färg.
Men jag hittade massor med härlig höstfärger faktiskt som ska bli kul
att använda senare.