Sista kortet för ett tag..

Idag tog jag, klumpedunsen nr 1 sönder min humm tredje kamera.. Ingen i min närhet är så där jätteförvånade.. Inte jag heller i grunden.
Det värsta är nog dock att jag gjorde illa min fot som just blivit bra efter veckans fall..
Nu låter det som att jag gör illa mig hela tiden.. Det gör jag dock inte. Denna veckan har varit full av olyckor dock. Först ramlade jag, sen gick svärmors bil sönder helt och hållet, det är skrot dags för den kort sagt, och nu detta.
Jag har tänkt ett tag att jag ska köpa en ny kamera men inte så här och jag ville ha denna kameran som extra kamera. Eller åt sambon de få gånger han fotar..

Jag vet inte riktigt när det blir en ny kamera nu.😦

Men till roligare saker:
Detta kortet blev gjort igår:

Annars då, jag håller på rensa genom allt pyssel så att det ett ska få bättre platser och
så att jag ska bara ha saker som jag verkligen använder hemma.
Jag köper och köper så lätt, mycket för att man ser andra har det och det och har köpt det och det.
Det som jag verkligen saknar just nu är lite stämpeldynor i klara färger och glossy och akvarellpapper. Ja dubbelhäftande tejp med men det har jag på G. Plus att jag ska köpa
mer av det på träffen här i bromölla när landstoken kommer.
Jag avgudar hennes dubbelhäftande tejp!

2 responses to “Sista kortet för ett tag..

  1. Trist med kameran. Och foten! Förhoppningsvis har du gjort åt årets kvot av otur nu, så du slipper med olyckor🙂

  2. men stackare, vilken otur du har haft då…