Shopping ifrån grodans!

Jag kunde inte låta bli att köpa en groda när jag fick chansen.
Trots att jag har Sillen så har jag under en längre tid känt att det inte funkade som jag tänkt mig
ifrån början.
Den har mest stått oanvänd sen jag köpte den.
Och jag började allt mera sakna min lilla Gröna Groda!
Så kort sagt kan vi säga nu är den här och sillen ska få flytta ifrån mig.
Om någon är intresserad av en Silhouette så får ni gärna maila mig för mera info.

Plus att nu när jag har upptäckt Ebay så är det mycket lättare
att hitta billiga alfabet till bra priser.
jag ska inte skaffa speciellt mycket dies och speciellt inte figurdies.
Bara riktiga basic dies, som tex:

Revolution Die Heart REV-0082 och Nesting Flowers CC-Flowers-01.

Än så länge har jag köpt studio skinni mini och LEMONADE.
Jag skulle vilja hitta några roligare alfabet nu. Eller roligare i stilen rättare sagt.
Jag är lite sugen på
FIESTA med, Mademoiselle hade funkat med.
Jag funderar lite på Disel med jag vill inte ha det i Grand utan i classic.

Plus att jag har börjat titta lite grann på grodans egna alfabet med.

Vi får se vad detta leder till. Plus att jag ska nog skaffa några av embossing diesen som cuttlebugen har.



One response to “Shopping ifrån grodans!

  1. Åh vad härligt att se vad andra shoppar ;o)
    ha en bra dag Vännen!
    Kramis/LenaS