Lite nya kort och annat prat.


Här kommer några av mina nya kort som jag har gjort under dagen och gårdagen.
Har kommit in i ett stim där jag har gjort en hel del nya kort.

Båda korten är gjorda med vattenlösliga tuschpennor som jag har målat direkt på stämpeln
och sen stämplat på.
Och i ena fallet sprutade jag lite vatten över stämpeln innan jag stämplade.
Blir väldigt läckert enligt mig.
Man får en väldigt dov och mjuk ”nyans” över det hela.

Och så har jag fått mitt DT paket av Lucienne idag, första tanken
var nog att detta är inte mig alls.😛
Men när jag väl kom hem och satt mig med det hela. (efter att städat pysselbordet och dammsugat, visst är jag duktig! *s* )
Så blev det ett väldigt snyggt kort i en rockstil som jag inte brukar ha.
Jag måste säga attjag fastnade väldigt mycket för innehållet!

Men det kommer mera info om detta lite längre fram.😉
Plus att jag ska väl lyckas göra ett par kort till med.

Sen har jag ju med städat min hörna så jag tänkte att ni kunde få se den med.
Jag har suttit och kollat på lite gramla bilder ifrån början av min pysselkarriär,
oj vad saker jag har nu.
Och väldigt mycket saker som man inte använder som man ska heller.
Det är nästan pinsamt kort sagt.
Men jag trivs väldigt bra i stort sätt i mina hörna.
Visst att lite mera arbetsyta hade inte skadat, men som det är just nu så får det duga.
Imorgon tänkte jag börja med min lilla önskelista som ska uppdateras.

Och nu ska jag vara världens tråkigaste och gå och lägga mig tidigt.

Kommentarer inaktiverade.