Kort , shoppning och goda nyheter!

Jag börjar med de goda nyheterna!
Idag fick sambon jobb efter att ha sökt jobb i nästan ett år,
och som ni kan gissa er till så känns det JÄKLA bra.
Främst för hans egen skull!
Han börjar jobba helgen efter valborg så min sthlms resa
kommer att bli kortare än vad jag hade räknat med, men med en så bra orsak
så känns det inte som att det spelar någon roll alls.
*Glad i massor*

Men nu till mera pysselrelaterade saker.
Vi var i Kristianstad idag och på en sån tid att svensk konstnärscentrum hade öppet.
Så jag var bara tvungen att köpa mitt favoriticke akvarellpapper. :p
Och som ni ser så blev det en hel del av det med.
Men det är så billigt att man inte kan låta bli.
Allt det pappret för 45 kr!😀
Sen kom Space ages underbara stämplar till mig i lådan idag. *kär*

Var ju självklart tvungen att testa dem idag så här kommer ett par kort och ett bokmärke med dem.

Och så korten, de är inte riktigt klara just nu men jag är igen inne i en period då,
jag har svårt att sätta text på mina kort.
Jag tror att jag blev så van med sillen och nu när jag inte kan använda den
känner jag mig lite låst. *s*
Väntar in carrier sheet så den står och ser vacker ut mest just nu.

Igår testade jag UTEE för första gången med och blev förälskad!
Jag testade mest bara att lägga det över hela motivet.
Men det blev verkligen sååå snyggt.
Så jag måste köpa mer av det helt klart! :p

Kortet:

2 responses to “Kort , shoppning och goda nyheter!

  1. Oj, vad du har varit produktiv!
    Jättehärliga kort, jag gillar munnen på det ena kortet. Det ser jättehäftigt ut.
    Köpte också en Space Age-stämpel häromdagen, den med paret som du också har köpt.
    Vi synst på lördag!🙂
    Kram Dolores

  2. Åh, läckert!! Jag vill också testa UTEE, har funderat på det länge!