Babbel och annat kul ifrån mig…

Ja om man nu anser att mitt babbel är kul.. Men men..😀

Jag sitter just nu här och pysslar lite grann medans sambon är iväg på lan i Göteborg.
Håller just på med ett kort till syrran. En av hennes kompisar har just blivit mamma till en liten flicka.
Det känns konstigt då syrran är två år yngre än mig och hennes kompis är ett år yngre än henne.
Även om hon säkert blir/är världens bästa mamma.🙂

Kortet blir väldigt rosa efter syrrans krav. (får väl lyssna på lillesyster i detta fallet, men inget som hon ska vänja sig vid. *s*)
Tyvärr får bilder på helgens underverk vänta tills sambon kommer hem, han snodde kamera med sig.😛

Men jag har en bild på ett kort som jag blev väldigt nöjd med ifrån veckan.


Plus att jag i bakhuvudet planerar för en stor beställning ifrån USA med två tjejer!😛
Så nu ska jag lugna ner mig ett tag. (ööh får se hur det går men ändå, tur att jag ska jobba
nu när jag i sthlm då. *s*)

Ska skriva ihop en lista tänkte jag, ska beställa en stooor burk med clear EP, UTEE saker
och stämpeldynor. Börjar se fördelarna med Color boxs cats eye.
Har sett en del roliga kort som har blivit gjorda med dem så jag vill ha lite fler färger
känner jag.

En sak som jag ska köpa i sthlm är dock PM pennor, jag sålde
av de överflödiga, vilka jag inte har saknat ännu.
Men jag saknar några färger. Jag hade mest nyanser innan av samma grundfärger.

Jag vill ha lila, rosa och svart.

Jaja nog med svammel ifrån mig!

Kommentarer inaktiverade.