Chokladbesatt?

Nja det är jag inte, men jag har gjort till kort som ska säljas i en chokladbutik..

Fast jag insåg just att 3 av korten inte får säljas.. Jaja jag får väl användning av dem på ngt sätt.

Jag får nog fota om bilderna inser jag efter att ha kollat genom dem.. De blev inte speciellt bra så här sent på kvällen..

Jag tänkte att jag snart skulle göra om min header med.. Ska bara få ork/tid till det. :p

Tiden försvinner så snabbt, att jag inte riktigt kan tro det själv.

Förutom att ha gjort kort idag så har jag även börjat på
mitt nästa projekt att samla alla min stämpeldynor i en bok.
Jag vann ju en liten minibok gjorda av BIA av Chruss, som visade sig vara perfekt för det hela.

Har idag fört in alla mina distressdynor och alla Adirondackdynor som jag har.
Det visade sig att jag hade många fler distressdynor än jag trodde. *s*
Jag trodde att jag saknade ca 10dynor men det visade sig att jag bara saknar 4 eller 5, orkar inte kolla exakt just nu.
Men desto flera Adirondackdynor saknade jag.. Men vi tar ett steg i taget. *s*

Jag har ett litet problem just nu.. Jag vill inte ha en BIA (bind it all) och tror inte att jag
skulle använda den så mycket ärligt talat.
Men trots detta får jag idéer som kräver en BIA.
Men samtidigt.. Känns det onödigt att köpa en sak för 600-700 med allt som krävs,
för att se göra två böcker eller så.
Nu kanske ni tänker ja men du kanske kommer på mera när du har den men ändå.
Plus att jag inte är säker på om BIAn klarar av så pass många sidor som jag hade tänkt göra
till ena boken.

Kanske att man måste lämna in den på riktigt.. Äh detta blev mest svammel ifrån
en trött Linda.

Ska gå och lägga mig strax tänkte jag.

Kommentarer inaktiverade.