Ett nytt kort

Jag blev ett kort gjort igår när jag satt och lekte med lite saker till en artikel som kommer upp i
grodans blogg på torsdag.
Kan avslöja så pass mycket att det handlar om akrylfärg och stämplar.😛
Blev riktigt nöjd med resultatet av detta!

Men nu åter till kortet.

När jag satt och lekte där så blev jag sugen på att testa distress EP på grungeboarden.
Vilket funkade mycket bättre än vanligt EP som började koka istället.
Distress EP är lite speciellt att använda och kräver lite övning men blir
grymt snyggt!

Här ser ni kortet:
Har målat hjärtat med crackle paint, worn lipstick och sen inkat kanterna med
en brilliance dyna – orchid-.
Vingarna har jag haft svart distress EP på och sedan tagit en brilliance dyna -Galaxy Gold-.

Texten är embossat med svart distress EP.

Kommentarer inaktiverade.