DT kort till Grodans

Orken att pyssla har inte funnits de senaste dagarna riktigt.
Så jag bestämde trots allt för att gå ner till grodan och mycket riktigt så lyfte det
upp mitt humör massor och jag fick två kort gjorda som jag blev riktigt nöjd med.
Tyvärr kunde jag inte fota dem just då, då det var DT kort till grodans.
Men fotot kommer direkt när jag fått det.

Ikväll blev det lite pysslat med.

Två kort där allt material utom stämplarna kommer ifrån grodans.

Pappert och bradens hittar du nere på grodans!
Pappret är verkligen en stor favorit för mig, även om det tillhör de lite äldre papperna.

Stämpeln motivet är flera ”lösa” stämplar ihop stämplade till en och sen färglagda med
chalks!
Det litet udda med detta kortet är att jag har ritat själv på det. Jag brukar inte göra det.
Men det blev rätt bra!

Kort nr två är jag riktigt nöjd med.
Motivet är målat med distresser och vattenpensel! *älska min vattenpensel!!*
Och resten av materialet kommer ifrån grodans (utan stämpelmotivet som nämns innan)!

Här kommer lite nyköp ifrån grodans.

Lucienne har tagit URLÄCKRA akrylfärger som jag blev dödligt kär i vid första ögonkastet.
Och fick med mig hem två stycken att testa plus att jag testade dem nere på grodans!
Jag ska ha alla!!
De ligger uppe i webbutiken nu med!! Gå och kolla!
Plus att de kommer att ingå en flaska i månadens kortpaket!!

Och lite papper fick hänga med hem med.

One response to “DT kort till Grodans

  1. Ahhh, du! Vilket udnerbart chalkskort – men – favoriten blev trots allt collagestämpeln – WOW!!! Så underbart läcker!!!