Utmanad av Dolores

Jag har blivit utmanad av Dolores att svara på några frågor.

1. Gör du kort eller scrappar? Jag gör bara kort, har testat på att göra några LO:s men det är inte riktigt min grej.
2. Favorit färg som du gärna använder? Humm svår fråga faktiskt.. Jag är mest för naturfärger, så brunt, grönt och rött återkommer gärna.
3. Vilka dekorationer kan du inte vara utan? Ännu en svår fråga, 3D lim kanske. Men brads har varit med på de senaste korten med.
4. Vilket är ditt bästa köp? Min skärmaskin, mina stämplar (även om de kan bytas ut mot andra stämplar. *S*), mina stämpeldynor som jag bara avgudar!😛
5. Finns det något du ångrar att du köpt? Lite papper som jag inte kunnat använda. Men överlag.. Nja det som jag har ångrat har jag sålt av och kunnat köpa något annat för de pengarna.
6. Vad för motiv scrappar / stämplar du helst? Blomstämplar är jag svag för, men collagestämplar gillar jag med. åå det finns så mycket svårt att bara säga ett fåtal.
7. Finns det någon pysseltidning som du brukar köpa? Vilken? Scrapbooking m.m. och craft stamp
8. Favorit pysselblogg du brukar besöka? Ja se min länksida till att börja med men det blir en hel del.
9. Vad/vem inspireras du av? Andras verk, stämpelmotiv m.m.
10. Om du fick 1000 kr och handla pysselsaker för. Vad skulle du köpa då? Stämplar och papper, Tim holtz saker.

Kommentarer inaktiverade.