Två nya DT kort

Idag var jag nere hos Lucienne och besökte henne i det vackra vädret.
Läs regnet, har verkligen regnat hela dagen.
Typiskt verkligen när jag har varit tvungen att gå ute extra mycket.

Jaja jag överlevde det med. *S*

När jag var där nere fick jag ett DT uppdrag.

Jag har fått papper som är med i mars månadspaket och grunge board.
Jag har ju hört talas om det innan men inte riktigt kommit för mig
att köpa det men nu så blev det av.

Det är verkligen kul och jag gillar verkligen möjligheten att få leka med färger.
Just den som jag fick och som Lucienne har hemma just nu. (men mera är på gång)
Är Elements i Harlequin.

Pappret som jag använder är S.E.I ally´s wonderland.
Garnet är Garnglad.

På kort nr 1 allt kommer allt utan de lila bradsen ifrån Grodans.
På kort 2 kommer allt utan stämplarna ifrån Grodans.

Kommentarer inaktiverade.