Helgen pyssel..

Idag har det blivit en hel del pysslat.
Men vi börjar ifrån början.
Igår kväll satt jag och lekte med sillen igen.
Vi börjar komma bättre överrens med varandra var dag som går.

Men ibland får den mig att vilja gråta nästan. *s*
Men när den funkar så gör den sitt jobb väldigt bra.
Det är mest små saker som jag fastnar vid.

Det kommer ett kort där jag har användt en massa saker ifrån sillen strax nedanför detta.
Det är inte riktigt min vanliga stil på kort.
Jag brukar inte använda såna pastelliga färger men man måste försöka tänka utanför boxen ibland ju.
Kortet blev till mamma, tyckte det passar bättre än det som jag hade gjort först.

Grattis är skrivet med sillen, det samma gäller hjärtan och ”snurkeln” till vänster om motivet ifrån Whipper Snapper Design.
Sen blev det ett kort gjort till en kompis.
När jag såg stämplarna så visste jag bara att dessa passade henne perfekt. (får hoppas att hon med tycker det. *s*)

Sen har jag gjort 27 adresskort till en swapp på pyssel.net men de är inte färdiga så
de får ni inte se ännu. *s*

Idag blev det ”känt” vilka de nya DT:arna blev till scrapgarden med.
Det blev Liza och LenaS !
Det är verkligen superkul!😀 Ska bli otroligt kul att se vad de kan hitta på.
Lucienne har gjort ett bra val!

Kommentarer inaktiverade.