Dagens shoppning..

Idag kom detta hem efter lite om och men.
Allt kommer ifrån en av mina favoritaffärer, stämpelgården.

Just nu är min pyssellust inte så stor. Men shoppningbegäret desto större.
Jag har fastnat för rangers olika saker totalt. Satt och kollade på hans videor på
youtube igår.

Wow säger jag bara. :p Det blir verkligen så läckert!
Jag har beställt lite av hans produkter med, inga nyheter så sätt men
de blir ju nya för mig.

Jag är lite sugen på hans linjal med. Den verkar vara väldigt användbar och jag har faktiskt
inte något. Kanske därför som jag inte kan göra raka saker. *S*

Men här kommer bilderna:


One response to “Dagens shoppning..

  1. Hittade hit via pyssel.net. Du gör verkligen fina saker!
    Har du möjligen tips på sidor att ladda ner skojiga saker att skära ut med sillen eller gör du egna saker att skära ut?