Babbel ifrån min sida..

Känner ett litet behov att svamla lite grann.
Jag sitter och pillar med sillen som vanligt nu för tiden tänkte jag säga. (inte för att jag har haft
den jätte länge direkt men men.😛 )

Jag har försöker skriva ut i skrivstil men jag kommer inte så långt.
Vilket gör att jag känner mig ännu dummare med tanke på att det finns en beskrivning som
är stegvis och väldigt lätt att följa. (Inte för att jag får det att funka men ändå. *s* )

Men jag har verkligen kul när jag testar mig fram med sillen. Och det är ju det viktigaste.

Skulle gärna sitta just nu men jag tror inte att mina grannar skulle uppskatta det.
Den låter ju trots allt rätt högt.

Idag har det blivit ett grattis kort gjort och ett tag kort som inte är riktigt klart ännu.

Får visa upp dem imorgon. Jag orkar inte fota just nu.

Jag märker verkligen att när jag sitter och håller på med sillen att jag saknar någon att prata med som kan sillen bra. Det blir ju många frågor efter vägen.

Nä nu är det dags för sängen innan jag blir alldeles för svamlig här inne.

God natt

Kommentarer inaktiverade.